jump to navigation

Semester och i väntans tider augusti 6, 2008

Posted by Peter Johansson in Blandat.
trackback

Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat bloggen på ett bra tag. Och det kommer att ta ytterligare en stund innan jag gör det igen. Just nu har jag semester och kommer att bli pappa under sensommaren.

Under tiden när vi väntar barn har jag som alla andra läst, funderat och klurat på inköp. För att hålla mig inom riktlinjerna för denna blogg så har jag gjort ett par noteringar. 1, Föräldrarforum är en enorm källa för kunskap. Social konstruktivism när det är som bäst. (trots att jag inte kan sluta fundera på hur mycket dold marknadsföring som döljer sig där) 2, En privat blogg har fungerat väldigt som ett verktyg att samla ihop alla länkar och information som sköljer över.  3, Jag kan inte köpa något utan att först Googla på det. ”Experten” i affären väger uppenbarligen lätt mot den kollektiva massan.

Hoppas att ni som läser har en riktigt bra sommar! /Peter

Kommentarer

1. Johan - augusti 8, 2008

Hoppas du har en skön sommar och stort grattis till den kommande papparollen. Själv har jag instalerat mig i Sthlm och hunnit med två veckor på nya arbetsplatsen. Spännande till tusen! När du väl kommer på plats så ser du till att höra av dig!

2. Sandra Wissting - augusti 16, 2008

Hej!

Fann din blogg och blev genast lite gladare! Du skriver om det som intresserar mig och som jag också skriver om, web 2.0 och IT i skolan. Läger upp dig i min bloggroll.

Tack för bra läsning!

Sandra

3. Lena Backström - september 17, 2008

Hallå där! Fann dig helt utan probbs i cyberrymden. Hoppas vi kan förena grannsämjan med lite nytta😉, en vinna/vinna möjlighet som månne dväljs på vår lugna gata i stan. /Lena (grannen)


Sorry comments are closed for this entry

