jump to navigation

Historia B, Svenska A – webb 2.0 november 15, 2007

Posted by Peter Johansson in Bloggar, Projekt, Vuxenutbildning, Wikis.
Tags: , ,
trackback

Hur webb 2.0 kan användas i utbildningen är det många som pratar om för närvarande och jag har nöjet att vara handledare i några projekt som ska undersöka det i praktiken. Idag har jag varit i Malmö och träffat Magnus och Johan från Liber Hermods som arbetar med två projekt:

Webb 2.0 och Historia B

Publicera och reflektera – att lära genom att skapa. Bloggar i Svenska A

Passade även på att föreläsa om webb 2.0, personliga lärmiljöer och e-lärande 2.0 med allt vad det innebär för några av deras kollegor på företaget. Hoppas att jag både kunde ge lite klarhet och inspirera på samma gång!

Här är presentationen från föreläsningen:

Kommentarer

1. Anna Henningsson - november 15, 2007

Tackar så mycket för föreläsningen du gav idag. Den var både inspirerande och lärorik. Tankarna fick fart med hur jag kan använda mig utav webb 2.0 och personliga lärmiljöer på support avdelningen.
Hälsningar Anna Henningsson


Sorry comments are closed for this entry

