jump to navigation

Webbaserat mindmap-verktyg april 21, 2008

Posted by Peter Johansson in Digitala lärresurser, Web 2.0.
Tags: ,
trackback

Äntligen hittat ett enkelt och tydligt webbaserat mindmap-verktyg. Vertyget heter MindMeister och efter en sisådär 10 minuters testande så verkar det vara precis sådär smidigt som jag vill ha det. Det går också att arbeta tillsammans med andra samt att exportera resultatet (men det har jag inte hunnit att testa). Nu ska jag mappa upp hela min hjärna.

Kommentarer

1. martin - mars 25, 2009

har länge tänkt skapa ett sådant här program men se det fanns ju redan flera stycken, tom webbaserade.

vet du något som inte kostar?

2. Roger M - april 2, 2009

Jag har några bra tips som är grattis.
En webbaserad: http://www.mindomo.se/
En som du laddar ner efter en enkel registrering: http://www.xmind.net/downloads/

Den som du laddar ner, XMind, har en bra funktion så att du kan importera från andra MindMap-program, t.ex. FreeMind eller MindManeger.

3. Peter Johansson - april 2, 2009

Tack för tipsen Roger!

4. Herbal party Pills - april 28, 2013

hi!,I love your writing so much! share we
keep in touch more about your post on AOL?

I need an expert on this area to resolve my problem. May be that
is you! Looking ahead to see you.


Sorry comments are closed for this entry

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

